In onderstaande FAQ vindt u de meest gestelde vragen. Geen antwoord op uw vraag kunnen vinden? Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag en zo snel mogelijk.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Uw bestelling kunt u via elke pakketdienst tot maximaal 30 dagen na levering retourneren naar ons magazijn: Dirk Dronkersweg 3B, 4462GA Goes. De kosten voor retourzendingen worden niet vergoed. Stuur uw producten retour onder vermelding van uw ordernummer. De meegeleverde factuur kunt u bijvoorbeeld terug in de doos doen. Retourzendingen worden enkel geaccepteerd als de producten onaangetast en ongebruikt terug gestuurd worden. Na ontvangst van uw retourzending worden de productkosten binnen 5 werkdagen teruggestort naar uw rekening.

Wat zijn onze verzendkosten?

Bij bestellingen lager dan 50 euro betaalt u standaard 6.75 aan verzendkosten. Voor bestellingen hoger dan 50 euro worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Welke betaalmethodes worden geaccepteerd?

U kunt bij onze webshop betalen met IDEAL. Binnenkort zullen wij ook Creditcard en Mastercard ondersteunen.

Wat is de gemiddelde bezorgtijd?

Bestellingen voor 16:00 besteld worden dezelfde dag verzonden. Afhankelijk van de bezorgdienst wordt het pakket de volgende dag of de dag erna bezorgd. Bestellingen na 16:00 worden de dag erna verzonden. Let op: Zondag telt niet mee als een bezorgdag.

Wat gebeurd er na de bestelling?

Na de bestelling wordt de producten verzameld en klaargemaakt voor verzending. Wanneer het pakket verzonden is ontvangt u per mail een bevestiging hiervan.

Ontvang ik een factuur van mijn bestelling?

Direct na het succesvol plaatsen van een bestelling ontvangt u een overzicht van deze bestelling (inclusief kosten) in uw mailbox.